Maand 1 Mallorca!

16 juni 2015 - Cas Català, Spanje

Buenos dias! Como estas?

Er is al een maand om!! Woehoe. Ik begin nu wel het huisje boompje beestje te missen... Nu merk ik pas hoe enorm verwend ik thuis wordt. Mijn Moeder doet alles ! eten maken, kleren wassen en het huis poetsen! alles! haha jij ook pap! Jullie zijn fantastisch! en ja ik mis ook de gezelligheid van jullie!!

Pff wat hebben wij allemaal gedaan? eigenlijk heel veel ..  Een meisje van stage had haar stage erop zitten en moest gaan. We hebben een afscheidsfeestje gevierd dit was leuk! we gingen met een aantal mensen van het hotel, receptie/koks en van de spa.

Veder hebben we in porti pi gewinkeld. Erg groot winkelcentrum en maar 10 minuten met de bus vanuit ons.  Een aanrader!

We hebben nog steeds de papieren niet en mogen eigenlijk nog steeds niet  in contact komen met klanten. MAAR waarschijnlijk  volgende week hebben we alles! I hope so.

Soms is Nederlands nog best lastig.... Als je een lange dag gewerkt hebt en alleen maar Engels spreekt en van een lange dag terug komt en tegen elkaar gaat praten?? uhhh imke dat woord is Engels

Saludos

X

1. Ingrid:
    17 juni 2015
    Hey Imke,
    Leuk om te lezen dat je ons zo waardeerd.
    We missen jou ook maar het doet ons goed dat je er ook van geniet!
    En dat je het zo goed doet samen met Jessie.
    We komen zeker nog een keer langs in Mallorca.
    Pap's en mam's!!
  2. Opa Frans:
    17 juni 2015
    Dag Imke,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat,het is ook heel leuk om te lezen dat je moeder en vader mist maar is mooi om te lezen dat ze erg waardeerd ! Lieve groet Opa Frans
  3. Imke:
    18 juni 2015
    Dankjewel voor je reactie opa en oma!
    Xx
  4. Imke: