Maand 3 Mallorca!

1 september 2015 - Cas Català, Spanje

Hey Hey!

Inmiddels zijn we al weer in maand 4 maar ja toch nog even over maand 3. Deze maand was het meest vermoeiend omdat we in het vieze huis zaten zonder keuken en koelkast... BALACHELIJK VIES ALLEMAAL!! MAJA we hebben het overleeft. Noud is deze maand 5 dagen geweest. En die dagen was ik ook lekker vrij! We zijn op het strand geweest. We zijn een avond uit geweest. we gingen ook vaak uit eten. Daarna kwamen de ouders van jessie. Daarna kwam Celina (lekker veel uit geweest deze week). Super gezellig!!

Inmiddels hebben we afscheid genomen van het huis en zitten we in een klein appartementje met mam. Heerlijk al die gezelligheid !

Nog maar 28 daagjes en dan ben ik weer thuis. Verheug er heel erg op. Dan heb ik ook nog lekker 6 weekjes vrij. Heerlijk!

Maar eerst nog even een paar weekjes er tegen aan. !

xxx

1. Opa Frans:
    7 september 2015
    Hoi Imke, Fijn te lezen dat het allemaal met het appartement goed is gekomen.Het lijkt mij ook heerlijk dat je moeder een paar weekjes bij jullie is.Het is allemaal een geweldige ervaring waar je later nog vaak aan terug zal denken. Liefs Opa Frans XXX
  2. Kathinka:
    8 september 2015
    Ha Im fijn dat het zo leuk is allemaal na deze bak ellende die je gehad hebt super je verdient het Gr en ën knuffel uit Nijmegen xx